مصدوم شدن ۱۹ تن از کارگران فصلی در حادثه واژگونی مینی‌بوس حامل کارگران

در حادثه واژگونی مینی‌بوس حامل کارگران در استان فارس ۱۹ تن از کارگران فصلی مصدوم شدند

۱۹ تن از کارگران فصلی بر اثر واژگونی مینی‌بوس حامل کارگران مصدوم شدند. این حادثه در محور جاده‌ای بخش ششده به قره باغ شهرستان فسا روی داد. این کارگران شاغل در زمین کشاورزی، عصر روز گذشته هنگام برگشت از محل کار به خانه بودند که دچار این حادثه شدند.

روز جمعه سوم تیرماه ۱۴۰۱، بر اثر واژگونی مینی‌بوس حامل کارگران فصلی ، ۱۹ تن مصدوم شدند. این کارگران پس از پایان کار در زمین کشاورزی در حین برگشت به خانه بودند که دچار این سانحه شدند.

محمدحسن یداللهی، مسئول روابط عمومی اورژانس فسا در تشریح جزییات این سانحه بیان کرد: «ساعت ۱۴ و ۶ دقیقه ظهر روز جمعه سوم تیرماه گزارش واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در ٧٠ کیلومتری فسا (ششده و قره‌بلاغ) به مرکز اورژانس فسا اعلام شد.»

مصدوم شدن ۱۹ تن از کارگران فصلی در حادثه واژگونی مینی‌بوس حامل کارگران
حادثه واژگونی مینی‌بوس حامل کارگران فصلی

مصدومان که همگی از کارگران فصلی زمین‌های کشاورزی بودند به بیمارستان فوق تخصصی ولیعصر فسا منتقل شدند.

در توضیح وضعیت آنها آمده است که ١٥ تن از کارگران مصدوم پس از درمان جزئی از بیمارستان مرخص شده و ۴ تن از مصدومان همچنان در بیمارستان بستری هستند.

به گفته یداللهی: «خوشبختانه در این حادثه فوتی گزارش نشده است.»

این سانحه در محور جاده‌ای بخش ششده به قره‌بلاغ فسا حد فاصل روستای دیندارلو در استان فارس اتفاق افتاده است.

روز گذشته نیز در یک حادثه دلخراش رانندگی، ۳ تن از کارگران معدن زرند کرمان بر اثر تصادف شدید کامیون تانکر آب با مینی‌بوس حامل کارگران جان باختند. این حادثه در حوالی ساعت ۸ صبح امروز جمعه در محور زرند به معدن سنگ آهن رخ داد. در این حادثه ۳ تن از کارگران جان باختند.