فریاد از این‌همه بیداد! تجمع اعتراضی بازنشستگان شرکت مخابرات ایران در تهران

تجمع بازنشستگان شرکت مخابرات ایران در اعتراض به برآورده نشدن مطالبات عقب‌افتاده و اجرا نشدن آیین‌نامه استخدامی و حقوقی مخابرات برای بازنشستگان

فریاد از این‌همه بیداد! تجمع اعتراضی بازنشستگان شرکت مخابرات ایران در تهران - ویدئو

بازنشستگان شرکت مخابرات تهران در اعتراض به برآورده نشدن مطالبات عقب افتاده و اجرا نشدن آیین‌نامه استخدامی و حقوقی مخابرات برای بازنشستگان تجمع کردند. این دومین تجمع آنها در سال جدید است. معترضان با تجمع در برابر ساختمان ستاد اجرایی خمینی در تهران خواستار انجام وعده‌های مسئولان شدند. سال گذشته با وجود اعتراضات گسترده، اما مسئولان مخابرات به هیچ‌یک از خواسته‌های آنها اعتنایی نکردند.

روز سه‌شنبه ۲۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۱، بازنشستگان شرکت مخابرات تهران در دومین تجمع خود در سال جدید در برابر ساختمان ستاد اجرایی خمینی دست به اعتراض زدند. ماموران یگان ویژه با حضور در محل تجمع اقدام به پراکنده کردن آنها کردند. اما بازنشستگان با هو کردن آنها به تجمع خود ادامه داده و همچنان به سر دادن شعار پرداختند.

آنها که از وعده‌های توخالی به ستوه آمده‌اند، فریاد می‌زنند: «فریاد فریاد از این‌همه بیداد». «ظلم به بازنشسته،  نظام ساکت نشسته»، «این‌همه بی‌عدالتی هرگز ندیده ملتی».

دزدی‌های مدیران و مقامات مخابرات که با توجه درآمد کلان، از پرداخت حق و حقوق بازنشستگان خودداری می‌کنند، آنها را به خشم آورده است.

فریاد از این‌همه بیداد! تجمع اعتراضی بازنشستگان شرکت مخابرات ایران در تهران - ویدئو

محورهای اصلی خواسته‌‌های بازنشستگان شرکت مخابرات برآورده شدن مطالبات عقب‌افتاده و اجرای آیین‌نامه استخدامی و حقوقی مخابرات بازنشستگان عنوان شده است.

آنها می‌گویند، ۳ ماه حق خواربار آنها تاکنون پرداخت نشده است.

در تجمع روز سه‌شنبه ۱۶ فروردین‌ماه بازنشستگان مخابرات ایران در شهرهای تهران، اصفهان، کرمانشاه، سمنان، سیرجان، اردبیل، رشت و …در برابر شرکت مخابرات شهرهای خود تجمع کردند.

شعار بازنشستگان هفته گذشته این بود: «مخابرات درآمدش عالیه، سفره ما خالیه»! به گفته معترضان، بهانه کمبود منابع مالی و بی‌پولی از سوی مخابرات بهانه‌ای بیش نیست.