دستکم ۶ تجمع اعتراضی برگزار شد

دستکم ۶ تجمع اعتراضی برگزار شد

خبرگزاری هرانا – امروز شنبه ۱ مردادماه، شماری از کارگران گروه ملی صنعتی فولاد اهواز در مقابل دفتر یکی از نمایندگان مجلس و همچنین ساختمان استانداری خوزستان، جمعی از اهالی روستای خرمدرق واقع در استان زنجان در مقابل ساختمان استانداری این استان، تعدادی از کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در مقابل ساختمان دانشگاه علوم پزشکی این شهر، تنی چند از مجروحین جنگ این و عراق در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی در تهران، گروهی از کسبه و بازاریان در مقابل ساختمان منطقه آزاد کیش و شماری از خریداران واحدهای مسکونی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری زیر نظر بانک مسکن در تهران، در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱، گروهی از کارگران گروه ملی صنعتی فولاد اهواز در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در مقابل دفتر یکی از نمایندگان مجلس و همچنین ساختمان استانداری خوزستان دست به تجمع زدند.

این کارگران خواستار افزایش حقوق و دستمزد و اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل هستند.

نمایشگر ویدیو

00:00
00:13

تجمع اهالی روستای خرمدرق زنجان

به گزارش هرانا، امروز شنبه ۱مرداد ۱۴۰۱، جمعی از اهالی روستای خرمدرق واقع در استان زنجان در مقابل ساختمان استانداری زنجان تجمع کردند.

تجمع این شهروندان در اعتراض به کمبود آب شرب در این روستا و بی توجهی مسئولان متولی به مطالبات ساکنان آن صورت گرفته است.

تجمع کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز

به گزارش کانال خبری پرستاران ایران، امروز شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱، جمعی از کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در مقابل ساختمان سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی این شهر دست به تجمع اعتراضی زدند.

این افراد ضمن انتقاد به عدم رسیدگی این دانشگاه به وضعیت نامناسب دوره اینترنی پزشکی، خواستار رسیدگی فوری به وضعیت آموزشی، رفاهی و معیشتی خود شدند.

تجمع مجروحین جنگ ایران و عراق در تهران

به گزارش شورای بازنشستگان ایران، امروز شنبه ۱ مردادماه ۱۴۰۱، شماری از مجروحین جنگ ایران و عراق در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی در تهران تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، تجمع این شهروند در اعتراض به وضعیت بد معیشتی و عدم رسیدگی به مطالباتشان صورت گرفته است.

نجمع کسبه و بازاریان در جزیره کیش

به گزارش رکنا، امروز شنبه ۱ مردادماه ۱۴۰۱، شماری از کسبه و بازاریان جزیره کیش با هدف افزایش پرواز‌ها برای ورود بیشتر گردشگر، کاهش اجاره بهای غرفه‌ها و رسیدگی هرچه سریعتر به مشکلات و مطالباتشان در مقابل ساختمان منطقه آزاد کیش تجمع کردند.

یک کسبه که در این تجمع شرکت کرده بود، گفت: در زلزله های اخیر حتی یک خشت از خانه های ما آسیب ندید، اما عدم اطلاع رسانی دقیق در رسانه ها باعث شده است که مسافران از آمدن به کیش هراس دارند.

وی در ادامه گفت: چرا در حق جزیره زیبایی که اساس اقتصاد آن بر مبنای گردشگری است، اجحاف می شود. چشم و امید ما به افزایش تعداد پروازها و آمدن مسافران است. چرا باید اکثر پروازهای به کشورهای همسایه اختصاص یابد و حتی یک بلیط کیش برای فروختن وجود نداشته باشد؟ چرا هر چند وقت یک بار رئیس سازمان تغییر می کند؟ چرا توجه لازم را به جزیره ندارند؟
محمد نیکجو، سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش درخصوص تجمع امروز کسبه جزیره کیش گفت: در حال حاضر در فصل کم مسافر به سر می بریم و تعداد پروازهای ورودی و خروجی کاهش پیدا کرده است. کسبه جزیره به کاهش تعداد پروازها معترض هستند و درخواست افزایش تعداد پروازها را دارند. معمولا مردم در فصل تابستان به دلیل گرما به مناطق خوش آب و هوا مسافرت می کنند و هر ساله در این زمان مسافر کمتری به جزیره کیش سفر می کند.

تجمع مالباختگان مسکن در تهران

به گزارش من و تو، امروز شنبه ۱ مردادماه ۱۴۰۱، تعدادی از خریداران واحدهای مسکونی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری زیر نظر بانک مسکن به دلیل تحویل نگرفتن واحدهای خود در مقابل این بانک در تهران تجمع کردند