تجمع اعتراضی مالباختگان شرکت بادران گستران

تجمع مالباختگان شرکت بادران گستران در اعتراض به کلاهبرداری و بالا کشیدن دارایی‌هایشان و بی‌توجهی قضائیه

مالباختگان شرکت بادران گستران کینگ مانی در تهران، اولین تجمع اعتراضی خود را در سال جدید برگزار کردند. شرکت بادران گستران با معرفی و شبکه‌سازی با صرافی یوتی‌بایت، رمزارز جعلی و کلاهبرداری کینگ‌مانی میلیو‌ن‌ها دلار از آنها کلاهبرداری کرده است. معترضان اکنون بیش از ۳ سال است که برای بازپس‌گیری دارایی‌هایی‌های خود تجمع و اعتراض می‌کنند. اما با وجود شکایت‌های فراوان، قوه قضائیه هیچ اقدامی برای جلب کلاهبرداران و پرداخت پول آنها نکرده است.

تجمع اعتراضی مالباختگان شرکت بادران گستران + فیلم

روز یکشنبه ۲۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۱، مالباختگان شرکت بادران گستران در سال جدید، در برابر دادسرای عمومی تهران تجمع کردند. آنها در اعتراض به بالاکشیدن دارایی‌ها و خودداری قضائیه از پیگرد صاحبان کلاهبردار این شرکت خواستار برگرداندن پول‌های خود شدند.آنها سال گذشته با وجود چندین بار تجمع، ولی به پول‌های غارت شده خود نرسیدند.

معترضان خواستار بازداشت موسوی مدیر کلاهبردار این شرکت شدند. وی با حمایت بالاترین مقامات قضائیه همچنان آزادانه به ادامه فعالیت‌های خود مشغول است. مالباختگان شرکت بادران گستران می‌گویند که پس از ۳ سال انتظار، صبرشان به سر آمده است. به گفته آنها تجمع و اعتراض قانونی آنها تاکنون نتیجه‌ای نداشته است.

این شرکت که با مجوز رسمی وزارت صمت مشغول به کلاهبرداری شده است، از بازگرداندن دارایی‌های مالباختگان خودداری می‌کند.

تعداد این مالباختگان بالغ بر چند هزار نفر است که بسیاری از آنها توانایی مراجعه و پیگیری دارایی‌های به غارت رفته خود را ندارند. آنها می‌گویند هم اکنون نیز به‌دلیل از دست دادن سرمایه‌هایشان و بی‌پولی، قادر به مراجعه روزانه و پیگیری شکایت‌هایشان نیستند.

پلاکارد مالباختگان شرکت بادران گستران

روی پلاکارد مالباختگان این متن نوشته شده است:

«در خصوص رسیدگی به پرونده کثیرالشاکی کلاهبرداری شرکت بادران گستران و رمز ارز مجعول کینگ‌مانی یک‌سال گذشت. هنوز دادگاه رسیدگی به پرونده شکایت از فریدون قربانیان و سیده شهره موسوی انجام نداده است. هنوز بازداشت نشده‌اند و پول‌های مردم پرداخت نشده است.»

در تاریخ ۸ مهرماه سال جاری، وزارت اطلاعات در یک ژست نمایشی از بازداشت مدیران شبکه کلاهبرداری کینگ‌مانی خبر داده بود. اما مالباختگان شرکت بادران گستران می‌گویند هیچ‌یک از آنها دستگیری نشده‌اند؛ بلکه از حمایت قوه قضائیه برخوردارند.