فقدان ایمنی کار؛ مرگ ۲ کارگر در جوانرود و دزفول

در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط نامناسب کار، دو کارگر ساختمانی در جوانرود و دزفول بر اثر سقوط از ارتفاع جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، یک کارگر ساختمانی در جوانرود طی حادثه‌ای جان باخت.

هویت وی، محمد بهرامی، حدودا ۴۰ ساله، اهل روستای سرخبان سفلی از توابع شهرستان جوانرود، گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، آقای بهرامی در حین کار با دستگاه بالابر در یک ساختمان در حال ساخت در جوانرود، از ارتفاع سقوط کرده است. پس از حضور نیروهای اورژانس در محل مشخص شد که این کارگر در لحظات اولیه وقوع حادثه جان باخته است.

خبرگزاری کار ایران در گزارش دیگری از مرگ یک کارگر ساختمانی در شهرستان دزفول خبر داد.

کارگر مذکور که کاشی‌کار بوده، حین انجام کار در یک ساختمان واقع در منطقه نوبهار شهر دزفول، از طبقه ششم به داخل چاهک آسانسور سقوط کرده است.

کارگر حادثه‌دیده پیش از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داده است.

در این گزارش‌ها به جزییات بیشتر اعم از زمان وقوع این حوادث و هویت کارگر جان‌باخته در دزفول اشاره‌ای نشده است.

هرانا –  ۳۱ / ۰۳ / ۱۴۰۵