خبرگزاری هرانا – پنج کافهرستوران در خرمآباد و چند کافه در گرگان به دلایلی از جمله آنچه «هنجارشکنی» عنوان شده، پلمب شدند.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از صداوسیما، چندین کافه و کافهرستوران در شهرهای گرگان و خرمآباد پلمب شدند.
بر اساس این گزارش، دادستان مرکز استان گلستان اعلام کرد که شماری از کافهها و کافیشاپهای گرگان در جریان یک گشت نظارتی به دلایل آنچه «رعایت نکردن ضوابط قانونی»، «تخطی از ساعت کاری مجاز»، «هنجارشکنی» و «قبحشکنی» عنوان شده، پلمب شدهاند.
همچنین مرکز اطلاعرسانی پلیس استان لرستان از پلمب پنج واحد کافهرستوران و سفرهخانه سنتی در خرمآباد خبر داد. بر اساس این گزارش، این واحدهای صنفی به دلیل آنچه «هنجارشکنی» عنوان شده، پس از تشکیل پرونده و با دستور قضایی «مهر و موم» شدند.
در گزارشهای منتشرشده، به نام این واحدهای صنفی و مصادیق تخلفات انتسابی به آنها اشارهای نشده است.
هرانا -۲۶/ ۰۳ / ۱۴۰۵
