مرگ و مصدومیت ۷ کارگر در سایه فقدان ایمنی کار

خبرگزاری هرانا – در سایه فقدان ایمنی و شرایط نامناسب کار، هفت کارگر در شهرهای کنگاور، پردیس، بستان‌آباد و سردشت دچار حادثه شدند. در این حوادث دو کارگر جان خود را از دست دادند و پنج تن دیگر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، یک کارگر در شهرستان کنگاور بر اثر سقوط از ارتفاع مصدوم شد.

طبق این گزارش، یک کارگر ساختمانی در شهرک آموزگار، روبروی پارک فدک در شهرستان کنگاور استان کرمانشاه از ارتفاع محل گودبرداری‌شده یک ساختمان در حال ساخت روی زمین سقوط کرده و از چند ناحیه بدن دچار جراحت شده است.

انفجار گاز منجر به مصدومیت یک کارگر در شهر پردیس شد

به گزارش ایلنا، یک کارگر سرایدار ساختمانی در شهرک پردیس، حین انجام کار مصدوم شد.

بر اساس این گزارش، روز گذشته، یک کارگر سرایدار شاغل در یکی از ساختمان‌های فاز یک شهرک پردیس بر اثر انفجار گاز دچار مصدومیت شد.

در ادامه آمده است؛ کارگر مصدوم که حدود ۴۰ سال سن دارد پس از انفجار ساعت‌ها زیر آوار محبوس می‌شود که در نهایت با تلاش امدادگران رهاسازی شده و به بیمارستان منتقل می‌شود.

مرگ و مصدومیت چهار کارگر در بستان‌آباد

به گزارش رکنا، سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی از انفجار در کارخانه گریس‌سازی شهرستان بستان‌آباد و کشته و مصدومیت شدن چهار کارگر خبر داد.

وحید شادی‌نیا در این خصوص گفت: در پی این حادثه که ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه دهم مهرماه به اورژانس اعلام شد، سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این انفجار در حین جوشکاری یکی از مخازن توسط یکی از کارگران رخ داد، عنوان کرد: متاسفانه فرد جوشکار که ۴۳ ساله بود جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر که ۴۰، ۴۳ و ۵۰ ساله بودند نیز مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: یکی از مصدومان در محل حادثه درمان شد و دو کارگر دیگر به بیمارستان استاد شهریار بستان‌آباد منتقل شدند.

مرگ یک کارگر در پی حادثه کار در سردشت

به گزارش کردپا، امروز سه‌شنبه ١٠ مهر ١۴٠٣، یک کارگر بر اثر ریزش سقف ساختمان در حال ساخت جان خود را از دست داد.

هویت وی، ناصر (نام خانوادگی نامشخص) و اهل سردشت گزارش شده است.

ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.هرانا ۱۰/۰۷/۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس پست الکترونیکی شما منتشر نمی‌شود.