مرگ ۴ کارگر در سایه فقدان ایمنی کار

خبرگزاری هرانا – در سایه فقدان ایمنی و شرایط نامناسب کار، سه کارگر از جمله یک پاکبان در ارومیه، رفسنجان و بوشهر در پی حوادثی جان خود را از دست دادند. همچنین، یک پاکبان در ارومیه که پیشتر حین انجام کار دچار مصدومیت شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، یک کارگر پاکبان در ارومیه حین انجام کار جان خود را از دست داد.

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی در این خصوص اعلام کرد: روز جاری، یک پاکبان ۴۰ ساله در ارومیه‌ در پی تصادف با یک خودروی سواری در خیابان شیخ تپه این شهر دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

فرزین رضازاده افزود: این پاکبان بر اثر شدت جراحات وارده در محل حادثه جان باخت و جسد او توسط نیروهای اورژانس تحویل مراجع مربوطه شد.

مرگ یک کارگر در بوشهر

به گزارش ایلنا، یک کارگر در بوشهر حین انجام کار دچار حادثه شد و جان باخت.

در این گزارش آمده است، یک کارگر در جاده ساحلی گناوه به بوشهر، در حین نصب و تعمیرات تابلوی راهنمایی و رانندگی، بر اثر شدت وزش باد و سقوط تابلو بر روی او، جان خود را از دست داد.

کارگر مذکور بر اثر شدت جراحات وارده، پیش از رسیدن به بیمارستان جان باخت.

رفسنجان؛ مرگ کارگر معدن مس سرچشمه

به گزارش ایرنا، روز جاری، یک کارگر در معدن مس سرچشمه رفسنجان، حین انجام کار دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در خصوص این حادثه گفت: امروز دوشنبه ۹ مهرماه، یک کارگر شاغل در معدن مس سرچشمه رفسنجان که در حال بارگیری یک لاستیک تراک به روی لیفتراک بود، در پی رها شدن لاستیک و برخوردش با وی، دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

مجتبی مصباح در ادامه گفت: جزییات درباره علت این حادثه در دست بررسی است.

مرگ پاکبان در ارومیه پس از ۴۰ روز تحمل جراحات

به گزارش ایلنا، روز گذشته، یک پاکبان در ارومیه که پیشتر حین انجام کار دچار حادثه شده و به کما رفته بود، در بیمارستان جان باخت.

هویت وی، “علی بابایی و پدر چند فرزند” گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، روز یکشنبه ۸ مهرماه، آقای بابایی از پاکبانان ناحیه سه مدیریت پسماند شهرداری ارومیه که حدود ۴۰ روز پیش حین انجام کار بر اثر یک حادثه رانندگی دچار مصدومیت شده و در کما بسر میبرد، در بیمارستان جان باخت.

ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.هرانا ۰۹/۰۷/۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس پست الکترونیکی شما منتشر نمی‌شود.