فقدان ایمنی کار به مصدومیت هجده کارگر انجامید

خبرگزاری هرانا – در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط نامناسب کار، هجده کارگر از جمله یک آتش نشان در شهرهای طرقبه، تاکستان و قزوین طی وقوع حوادثی دچار مصدومیت شدند.

این حادثه بامداد امروز شنبه نوزدهم خردادماه، در محل انبار مواد غذایی و محل استراحت و رختکن کارگران در یک رستوران به وقوع پیوست.

طی این حادثه، شش کارگر به همراه یک‌ آتش نشان دچار دودگرفتگی شده و به بیمارستان انتقال داده شدند.

مصدومیت سه کارگر در تاکستان

به گزارش ایلنا، بر اثر فرو ریختن دیوار یک محل گودبرداری شده جهت ساخت استخر کشاورزی در شهرک گلخانه‌ای نودهک تاکستان، سه کارگر دچار مصدومیت شدند.

کارگران مجروح پس از این حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.

مصدومیت هشت کارگر در قزوین

به گزارش برنا، سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام کرد: ظهر امروز گزارشی مبنی بر آتش سوزی در شرکت خودرو سازی مایان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

ناصر صبوری غیاثوند با اشاره به اعزام نیروهای امداد به محل حادثه، ادامه داد: این حادثه هشت مصدوم بر جای گذاشت که به دلیل افت اکسیژن در اثر استنشاق دود حاصل از آتش سوزی، نجاتگران هفت نفر از مصدومین را در محل با اکسیژن تراپی درمان کردند و یک مصدوم نیز به بیمارستان منتقل شد.

ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.هرانا ۱۹/۰۳/۱۴۰۳