دستکم دو تجمع اعتراضی برگزار شد/ اعتصاب رانندگان کارخانه سیمان در ارومیه

خبرگزاری هرانا – امروز جمعه یازدهم خردادماه، جمعی از کارکنان رسمی و عملیاتی شاغل در شرکت نفت فلات قاره ایران در جزیره لاوان و شماری از شهروندان ساکن چابهار با برگزاری تجمعات اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند. همچنین گروهی از رانندگان کارخانه سیمان ارومیه در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان دست به اعتصاب زدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز جمعه یازدهم خردادماه، جمعی از کارکنان رسمی و عملیاتی شاغل در شرکت نفت فلات قاره ایران در محوطه محل کار خود در جزیره لاوان دست به تجمع زدند.

“حذف سقف‌ حقوق، اصلاح کف‌ حقوق، حذف محدودیت حق‌سنوات بازنشستگی، اجرای کامل ماده ۱۰، پرداخت بک-پی ماده ۱۰، عدم تفکیک مشاغل در مناطق عملیاتی، استرداد مازاد مالیات کسر شده و اصلاح روش اخذ مالیات در مناطق عملیاتی” از جمله مطالبات این کارگران محسوب میشود.

تجمع اعتراضی شماری از شهروندان در چابهار

به گزارش حال وش، بامداد امروز جمعه یازدهم خردادماه، جمعی از شهروندان ساکن چابهار در اعتراض به قطعی برق چند منطقه، مقابل اداره برق این شهرستان تجمع کردند.

در این گزارش به نقل از تجمع کنندگان آمده است: “هیچ مسئولی برای پاسخگویی به شهروندان که در پاسی از شب بخاطر عدم تحمل گرمای طاقت فرسای منزل، مقابل درب اداره تجمع کرده بودند حاضر نشد.”

تجمع و اعتصاب رانندگان کارخانه سیمان در ارومیه

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، گروهی از رانندگان کارخانه سیمان ارومیه در اعتراض به دستمزد پایین حمل بار دست به اعتصاب زده و از انجام فعالیت های روزمره خود امتناع کردند.

هرانا ۱۱/۰۳/۱۴۰۳