بلاتکلیفی کارگران تعدیل شده شهرک‌ های صنعتی فارس

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، شماری از کارگران شاغل در شهرک های صنعتی فارس در بیکاری و بلاتکلیفی بسر میبرند.

یکی از این کارگران در این خصوص گفت: در تاریخ ۲۷ اسفند ماه سال گذشته در حالی نامه اخراج را به ما تحویل دادند که مسئولان شرکت شهرک‌ های صنعتی فارس در روزهای پایانی سال گذشته عنوان کرده بودند به دلیل نبود بودجه و اتمام قرارداد، دیگر تمایل به ادامه همکاری با برخی پرسنل را ندارند.

به گفته وی، این رویداد در حالی اتفاق افتاده است که در بیست سال گذشته حدود هفت مدیر عامل بر مسند مدیریت شرکت شهرک‌ های صنعتی فارس تکیه زده‌اند اما در بحرانی‌ ترین شرایط هم مدیران اقدام به اخراج نیروها نکردند. ما در بدترین شرایط اقتصادی بسر میبریم و متاسفانه نیروهای قراردادی شرکت شهرک‌ های صنعتی فارس با مشکلات متعددی مواجه هستند.

از سوی دیگر یکی دیگر از کارگران خانم که قبل از مرخصی زایمان از کار اخراج شده است در اینباره اظهار کرد: مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی فارس صراحتا اعلام کرد که بعد از مرخصی زایمان مرا به کار بازنمی‌گرداند و متاسفانه بعد از دوازده سال سابقه و فعالیت در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اخراج شده‌ام.

وی با اشاره به اینکه شرکت از مرخصی زایمان بنده سوء استفاده کرده و اقدام به اخراجم کرده است در ادامه افزود: در هر شرایطی و حتی زمان بارداری تا جایی که توانسته‌ام فعالیت زیادی انجام داده‌ام اما مسئولان شرکت بدون هیچ دلیل و توجیهی عذر بنده را خواستند.هرانا ۱۲/۰۲/۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس پست الکترونیکی شما منتشر نمی‌شود.