همزمان با اعتصاب کارگران پتروشیمی پتروناد آسیا؛ دستکم سه تجمع اعتراضی برگزار شد

خبرگزاری هرانا – امروز پنجشنبه بیست و چهارم اسفندماه، جمعی از پرستاران دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در محوطه بیمارستان “شهید بهشتی” این شهر، گروهی از پیمانکاران پروژه ایرانمال در مقابل ساختمان مرکزی بانک آینده در تهران و شماری از کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در محوطه محل کار با برگزاری تجمعات اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند. همچنین جمعی از کارکنان پتروشیمی پتروناد آسیا دست به اعتصاب زدند.

بر اساس گزارشات منتشر شده، این شهروندان خواستار پرداخت معوقات مزدی خود هستند.

تجمع پرستاران در یاسوج

به گزارش کبنانیوز، امروز پنجشنبه بیست و چهارم اسفند ۱۴۰۲، جمعی از پرستاران دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با سر دادن شعارهایی اعتراضی در محوطه بیمارستان “شهید بهشتی” این شهر دست به تجمع زدند.

این پرستاران میگویند: پاداش های مناسبتی که در طول سال و در دیگر استان ها به پرستاران پرداخت می شود، در یاسوج اعمال نشده و تاکنون کمتر در این زمینه پرداختی صورت گرفته است. همچنین کارانه، سنوات، اضافه کار و دیگر درآمدها، فقط به کادر اداری داده شده و پرداخت ها در این زمینه ناعادلانه توزیع شده است.

تجمع اعتراضی کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، طی روز جاری، جمعی از کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در محوطه محل کار خود دست به تجمع زدند.

مهمترین مطالبات پرسنل شرکت سنگ آهن بورسی نشدن سنگ آهن تا زمان انجام دادن تمامی تعهدات صندوق بازنشستگی نسبت به شهر و پرسنل از جمله واگذاری سهام ترجیحی به پرسنل، واگذاری ۱۵ درصد سهام شرکت سنگ آهن به شهرستان، جلوگیری از تعدیل نیرو در شرکت، احداث کارخانه های جوار معدنی و… که در صورتجلسه ۱۶ بندی سال ۹۳ و صورتجلسه ۲ دی ماه ۱۴۰۰ به آن اشاره شده است، میباشد.

اعتصاب کارکنان پتروشیمی پتروناد آسیا

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز پنجشنبه بیست و چهارم اسفندماه، شماری از کارکنان پتروشیمی پتروناد آسیا از انجام فعالیت های روزانه خود امتناع کرده و دست به اعتصاب زدند.

بر اساس این گزارش، روز سه شنبه مدیرعامل این شرکت حدود ۳۰ نفر از کارکنان شرکت را اخراج کرده است.

هرانا ۲۴/۱۲)۱۴۰۲