خسرو علیکردی، وکیل دادگستری جهت پرداخت جزای نقدی احضار شد

خبرگزاری هرانا – امروز چهارشنبه چهارم بهمن ماه، خسرو علیکردی، وکیل دادگستری با دریافت احضاریه ای توسط شعبه چهاردهم اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۰ مشهد جهت پرداخت صد و پنجاه میلیون ریال جزای نقدی احضار شد. از وی خواسته شده تا ظرف مهلت ده روز جهت پرداخت مبلغ تعیین شده در شعبه مذکور حاضر شود.

بر اساس احضاریه ای که امروز توسط شعبه چهاردهم اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۰ مشهد صادر و به آقای علیکردی ابلاغ شده است، از این وکیل دادگستری خواسته شده تا ظرف ده روز پس از درج احضاریه در سامانه ابلاغ، جهت پرداخت صد و پنجاه میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت در شعبه مذکور حاضر شود.

این وکیل دادگستری پیشتر توسط شعبه ۱۳۱ دادگاه کیفری دو مشهد، از بابت اتهامات “نشر اکاذیب از طریق سامانه های رایانه ای و عدم حفظ اسرار” مجموعا به پرداخت پانزده میلیون تومان جزای نقدی محکوم و این حکم در دادگاه تجدیدنظر عینا تایید شده بود.

خسرو علیکردی، وکیل دادگستری چندی پیش در پرونده ای دیگر توسط دادگاه تجدیدنظر استان خراسان رضوی به یک سال حبس، دو سال تبعید، دو سال ممنوعیت خروج از کشور، دو سال محرومیت از اشتغال در حرفه وکالت و دو سال منع حضور در فضای مجازی محکوم شد.

هرانا۰۴/۱۱/۱۴۰۲