مرگ و مصدومیت پنج کارگر در سایه فقدان ایمنی کار

خبرگزاری هرانا – در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط نامناسب کار، پنج کارگر در شهرهای مشهد، سنندج و یزد حین انجام کار دچار حادثه شدند. طی این حوادث دو کارگر جان خود را از دست داده و سه کارگر دیگر دچار مصدومیت شدند.

هویت وی “عرفان باسامی، حدودا بیست و هفت ساله، اهل روستای بیساران از توابع شهرستان سروآباد واقع در استان کردستان” عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، این کارگر ساختمانی حین انجام کار در یک ساختمان نیمه کاره در سنندج از ارتفاع سقوط کرده که به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

مرگ و مصدومیت دو کارگر ساختمانی در یزد

به گزارش ایلنا، دو کارگر ساختمانی در یزد حین انجام کار دچار حادثه شدند.

در این گزارش آمده است، روز شنبه شانزدهم دی ۱۴۰۲، دو کارگر ساختمانی در یزد حین انجام کار به دلیل سقوط از طبقات اول یک ساختمان نیمه کاره به درون چاه آسانسور دچار حادثه شدند. در پی وقوع این حادثه یک کارگر مصدوم و تن دیگر جان خود را از دست داد.

بر اساس این گزارش، کارگر مصدوم به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شده است.

مصدومیت دو کارگر ساختمانی در مشهد

به گزارش ایلنا، دو کارگر ساختمانی در مشهد حین انجام کار دچار حادثه شدند.

بر اساس این گزارش، در پی فروریختن یک ساختمان دو طبقه در حال ساخت در محله هنرور شهر مشهد، دو کارگر ساختمانی حین انجام کار زیر آوار گرفتار شده و دچار مصدومیت شدند.

در این گزارش آمده است، پس از حضور تیم های امداد و نجات در محل حادثه، این کارگران توسط نیروهای امدادی از زیر آوار خارج و جهت سیر مراحل درمان به بیمارستان منتقل شدند.

ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان، رتبه ۱۰۲ را دارا است که نشان‌دهنده رتبه بسیار پایینی است.

هرانا ۱۸/۱۰/۱۴۰۲