مرگ دلخراش کارگر جوان در شرکت ایران‌ترانسفو زنجان

اصغر نجاری  با بیان که فرد فوت شده در کارخانه ایران‌ترانسفو جزو نیروهای تازه‌ به خدمت گرفته این شرکت به‌شمار می‌آمده است، اظهار کرد: به‌ عنوان فعال کارگری از همه کارفرمایان درخواست داریم قبل از بازنشستگی افراد باتجربه، نیروهای جدید خود را تحت نظر این افراد آموزش داده تا آن‌ها با فوت و فن کار و نیز مخاطرات آن آشنا شوند که قطعاً در این شرایط شاهد کاهش حوادث کار خواهیم بود.

 

به گزارش رکنا، وی تصریح کرد: در حادثه روز گذشته که در کارخانه ایران‌ترانسفو رخ داد، متاسفانه جوانی که به تازگی در این واحد صنعتی مشغول به‌ کار شده بود، بر اثر سقوط بوبین موجود در محل، دچار حاثه شده و جان خود را از دست داد.

این مسئول، حوادث ناشی از کار را جزوی از کار دانست ولی با بیان اینکه می‌توان با آموزش مستمر، آن را به حداقل رساند، افزود: مسئولان ایمنی و بهداشت باید توجه لازم را به ضوابط و دستورالعمل‌ها داشته باشند تا شاهد بروز چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

عصر دیروز (دوشنبه ۱۱ بهمن‌ماه) طی حادثه‌ای یکی از کارگران جدیدالورود شرکت ایران‌ترانسفو پس از اعزام به بیمارستان به علت وخامت وضعیت جسمی، جان خود را از دست داد.

مرحوم ابراهیم محمدی، دارای مدرک فوق‌دیپلم با شش ماه سابقه خدمت در این مجموعه بود که در جریان جابه‌جایی بوبین و سقوط این قطعه، جان خود را از دست داد و دیگر کارگر این واحد نیز در این حادثه آسیب دید.